blog-full-01

VIRTUÁLNÍ HOME STAGING - SKVĚLÝ ZPŮSOB PREZENTACE NEMOVITOSTI

Virtuálním home stagingem se rozumí zařízení bytu nebo domu nábytkem a doplňky, avšak pouze virtuálně. Výsledkem jsou fotografie doplněné o předměty, které vhodně doplní interiér a zaujmou potencionálního zájemce mnohem lépe, než holé zdi. Šikovný grafik tak dokáže zvýraznit potenciál prostoru a vzbudí u zájemců pozitivní emoce, na kterých stojí úspěšný prodej. 

 

Kdy virtuální home staging použít?

Doporučujeme ho zejména u novostaveb bez vybavení a u vyklizených domů nebo bytů po rekonstrukci, a to v případě, kdy se nevyplatí provádět standardní home staging nebo na něj zkrátka není čas. Virtuální home staging se dá rovněž použít u nedostavěných nemovitostí nebo u nemovitostí před rekonstrukcí. Zájemce si tak snadněji představí, jak by nemovitost mohla vypadat v budoucnu. V takovém případě už však spíše hovoříme o architektonickém návrhu. 

 

Jaké jsou výhody virtuálního home stagingu?

Je to rychlé a bez zbytečných starostí se stěhováním a přesouváním nábytku. Můžete také snadno vytvořit více variant na míru konkrétní cílové skupině. Zájemce má možnost vidět plnohodnotně zařízenou nemovitost, u které si snadno představí, jak se mu v ní bude bydlet. 

 

Má to i své nevýhody

Když zájemce dorazí na prohlídku a uvidí strohé zdi, může být zklamán. Je tedy nutné vše zmínit v inzerátu a kromě upravených záběrů vložte i snímek se skutečným stavem, ať má zájemce možnost porovnání stavu před a po. 

 

Vizualizace nabízí náhled na možné využití interiéru a pomůže vytvořit ten správný dojem. Prázdné místnosti a holé zdi naopak zkreslují a staví bariéru v lidské představivosti. 

 

Home staging je tedy skvělý nástroj, jak vaši nemovitost představit v tom nejlepším světle.